مشروب سحري هيخليكي تخسري وزن في 14 يوم بس وله فوائد كتير

252 views مشاهدة
أخر تحديث : الإثنين 13 نوفمبر 2017 - 8:39 مساءً
مشروب سحري هيخليكي تخسري وزن في 14 يوم بس وله فوائد كتير

تبحث الكثير من النساء عن أشياء سهلة من أجل خسارة الوزن بسهولة، حيث نستعرض لكم اليوم مشروب سهل وبسيط ليه فاعلية كبيرة في حرق دهون الجسم وهو مية جوز الهند, والمشروب ده كل الرياضيين وخبراء التغذية وحتى المنظمات الصحية العالمية بتوصي بشربه, مش بس لفايدته في التخسيس لكن كمان لان ليه فوايد للصحة بشكل عام وكمان بينعكس تأثيره على البشرة بشكل ايجابي جدا, ومن خلال موضوعنا هنعرف فوايد مية جوز الهند للتخسيس والصحة والبشرة.

حيث إن مية جوز الهند هي المية اللي بتبقى موجودة في ثمرة جوز الهند لما بنفتحها, ممكن تجيبوا الثمرة نفسها واخدو المية, او هتلاقوها في الهايبر ماركت مية جوز الهند معلبة جاهزة.

جربي تشربي مية جوز الهند كل يوم بدل المشروبات الغازية او المشروبات اللي فيها سكريات, لان مية جوز الهند منخفضة السعرات الحرارية, وهيخليكي تحسي بالشبع فترة طويلة, حاولي تشربي كوباية قبل كل وجبة يوميا, هتساعدك انك تاكلي اقل.

رابط مختصر

اتـرك تـعـلـيـق 0 تـعـلـيـقـات

* الإسم
* البريد الألكتروني
* حقل مطلوب

البريد الالكتروني لن يتم نشره في الموقع

شروط النشر:

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

ان كل ما يندرج ضمن تعليقات القرّاء لا يعبّر بأي شكل من الأشكال عن آراء اسرة رصد السعودية الالكترونية وهي تلزم بمضمونها كاتبها حصرياً.